Samsung Galaxy Note10 will have a vertical rear camera array

20 May 2019
And will naturally tuck the selfie cameras inside the display.

Sort by:

  • riyas

samsung note 10 is dual sim ..?

  • lol

I hope they will change the camera to be a popup camera, like the oneplus 7 pro. I dont remember using the selfie camera on my note. A hole in the screen is just a defect for me.

  • jeran

Anonymous, 21 May 2019if the note 10 isnt gonna be a flat screen and no deadpixel... moreTotally agree - flat screens are much better for these kinds of phones. Especially for the pen!

  • Gauron

ANon, 21 May 2019Damn you samsung get those disgusting punch holes off!!!!!!... moreTrust me, people like you will not affect their business, when the majority of consumers are okay with the design.

  • Gauron

Moj, 21 May 2019WTF? i hate vertical camera arrangement! it heavily ruins... moreSays only you.

  • Moj

X41, 20 May 2019For me they are the best, I'm sad as i look forward to note... moreme too bro!(i own note 8 and looking for note 10)

  • Moj

Evilmaddoc, 20 May 2019One of the main reasons I didn't get S10 smth, was that the... moreWTF?
i hate vertical camera arrangement!
it heavily ruins phones look!

ANon, 21 May 2019Damn you samsung get those disgusting punch holes off!!!!!!... moreLeaving where? Every other brand is adopting the punch hole.

Anonymous, 20 May 2019never like the Note series, especially we all know it will ... moreWhich Samsung manufactured and keep for themselves and sell as S11. Lol.

  • Ishan Jaiswal

I never loved notch, display cutout. I still prefer my galaxy s9/s9plus design. it has full screen no cutout, no motor components. Enjoyment of full display. Will waiting the day of under display camera future.

  • Anonymous

"the Note10 will move the front and rear cameras compared to the Note9."

WTF you trying to say? Lol!

  • ANon

Damn you samsung get those disgusting punch holes off!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Being a loyal Samsung Note fan, I will be leaving :(

HATE THOSE HORRIBLE PUNCH HOLES!

  • Anonymous

if the note 10 isnt gonna be a flat screen and no deadpixel, gonna skip.

Just make notch on top and bottom on both sides and on all four sides of back of the phone.
Remove jack and SD card and i am sold of course.

Anonymous, 20 May 2019for me P30 pro is way better when it comes to the tear drop... moreThis is what I wanted to say, and I have written something else! Sorry for my error. :)) Tear-drop notch looks better than a punch-hole camera. For example the S10+ front camera position looks kinda ugly to me.

  • Anonymous

.alpha, 20 May 2019So copying LG or Apple@.alpha - who is this guy doesn't know anything about mobile phone xD dude better wake up. its 2019 already WTF are you talking about copy from LG and apple ?????????

  • someone

.alpha, 20 May 2019So copying LG or Appleall of LG's recent flagships have horizontal cam layout .. WTF u talking ??? .. sleepy huh !!!

  • Anonymous

Mobilemaster, 20 May 2019I have to agree with you too! Or a punch hole camera, or a ... morefor me P30 pro is way better when it comes to the tear drop notch rather than punch hole

  • Anonymous

Anonymous, 20 May 2019Looking goodwith NO PUNCH HOLE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anonymous, 20 May 2019the worst camera position on a smart phone that you can buy... moreI have to agree with you too! Or a punch hole camera, or a pop-up camera or something.